Kviečiame susipažinti su Kauno r. Ilgakiemio mokykla-darželiu
Kauno r. Ilgakiemio mokykla-darželis yra mokykla-darželis.
Toliau, Kauno r. Ilgakiemio mokykla-darželis bus vadinama mokykla-darželiu.
Ką mokiniai veikia mokykloje-darželyje?
Mokykloje-darželyje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- gamtos mokslų,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės
- šokio.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Mokykloje-darželyje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
Koks yra mokyklos-darželio darbo laikas?
Mokykla-darželis dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Mokykla-darželis dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kuo Mokykla-darželis gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis mokykloje-darželyje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie mokyklą-darželį galite sužinoti internete.
Mokyklos-darželio interneto svetainės adresas yra
- https://krilg.cleverphant.lt
Galite paskambinti telefonu.
Mokyklos-darželio telefono numeris yra
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite Mokyklos-darželio interneto svetainėje?
Informacija Mokyklos-darželio interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Mokyklos-darželio darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Mokyklos-darželio adresas?
Mokyklos-darželio adresas yra
- Pajiesio g. 3, 53288 Ilgakiemio k., Kauno r.
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
